ارائه بیش از ۳ میلیون خدمت سلامت در بحران جنگ ۱۲ روزه؛ عملکرد منسجم بیمه سلامت در شرایط اضطراری

در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر، سازمان بیمه سلامت ایران با تکیه بر آمادگی سازمانی، زیرساخت‌های دیجیتال و تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود، موفق شد بیش از ۳ میلیون خدمت سرپایی به بیمه‌شدگان ارائه دهد. این خدمات در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا ۴ تیر ۱۴۰۴ و در شرایطی کم‌سابقه از نظر اضطرار و فشار بر … ادامه خواندن ارائه بیش از ۳ میلیون خدمت سلامت در بحران جنگ ۱۲ روزه؛ عملکرد منسجم بیمه سلامت در شرایط اضطراری