نمک دریا زیر ذرهبین سلامت؛ وقتی تبلیغات جای علم را میگیرد
در روزگاری که شبکههای اجتماعی میتوانند یک ماده غذایی را بهراحتی به «ابرخوراکی» تبدیل کنند، نمک دریا و نمکهای رنگی نیز قربانی همین موج تبلیغاتی شدهاند. انجمن غدد درونریز ایران هشدار داده است که جایگزینی نمک یددار با این نمکهای فانتزی نهتنها سودی ندارد، بلکه میتواند سلامت عمومی، بهویژه مادران باردار و نوزادان را با … ادامه خواندن نمک دریا زیر ذرهبین سلامت؛ وقتی تبلیغات جای علم را میگیرد
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.